lauantai 7. heinäkuuta 2012

uusi sormus ja uusi kaaso

Mieheni tuossa vähän vitsaili, että jo pelkästään sormuksen valinnasta voisin saada aikaan kymmensivuisen draamanäytelmän.  
CHALLANGE ACCEPT! :D 
Ei vaisinkaan, mutta siis kerron vähän taustatietoa tuosta draamavitsistä.....

Eilen tosiaan sain pienen itkukohtauksen, kun mieheni kanssa sormuksista juttelin. 
 Olin niin kiintynyt siihen Rebecca-sormukseen ja harmitti todella kovin kun en voinut sitä saada. 
Tai siis olisin kyllä saanut luvan sen ostamiseen, mutta en halunnut ostaa sormusta, joka ei kestäisi koko elämäni ajan.
 Tilanne oli "kaksipiippuinen"

Rebecca on todella kaunis sormus ja pidin siitä todella. Se ei kuitenkaan kestäisi päivittäistä käyttöä, jota vaadin tulevalta vihkisormukseltani.
En olisi halunnut luopua niin kauniista sormuksesta. 
Minun on vain yksinkertaisesti valittava sellainen sormus, joka kestää päivittäistä käyttöä, myös niin ettei sormus rajoita elämääni millään tavalla.
Minua harmitti, koska joutuisin tyytymään sormukseen, joka ei ole yhtä kaunis, mutta kestää varmasti koko elämäni ajan. 

Valitsen siis minkä tahansa sormuksen, joudun pettymään hiukan. Rebecca-sormuksen jos ostaisin, olisin todella onnellinen tasan siihen saakka kunnes se hajoaisi. 
Kun valitsen toisen sormuksen, minua harmittaa koska se ei ole niin kaunis, mutta toisaalta se kestää koko elämäni ajan, joten en joudu pettymään sen laatuun.

Mieheni muistutti minua, että tärkeintä sormuksessa on kuitenkin sen merkitys, ei sen ulkonäkö. 

Lohduttaakseen minua, ihana Mikkoseni lupasi, että ostaa minulle tuon Rebecca-sormuksen 10-vuotis hääpäivälahjaksi. mikä ihana ele. <3

 Katselin Mikon ja isäni kanssa sormuksia netistä ja löysin kauniin sormuksen, jonka haluan tilata sitten kun on sen aika.
Sinitopaasi Ruusukulta  - Sormus SinitopaasillaSormus Sinitopaasilla (Ruusukulta 585)  India 21CollectionSinitopaasi Ruusukulta  - Sormus SinitopaasillaSormus Sinitopaasilla (Ruusukulta 585)  India 21Collection 
Tämän sormuksen nimi on India21Collection ja se löytyy 21 Diamonds - liikkeen nettisivuilta. Hintaa tällä sormuksella on 612 euroa.


Nyt olen siis täysin tyytyväinen. Saan kestävän vihkisormuksen ja myöhemmin Rebecca-sormuksen muuhun käyttöön. Happy Happy Joy Joy.

Niin ja sain itselleni kaason, Mikon siskon, joka on jo naimisissa, joten hän osaa varmasti auttaa järjestelyissä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi!